top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdanordower

מנטור

עודכן: 31 באוק׳ 2019



המטרה של om economics הינה לעשות את כלכלת המשפחה והכלכלה האישית פשוטה, משמחת, ומחוברת למשמעות החיים .

כשאנו רוצים להכנס לכל תחום לא ידוע, ביחוד תחום עם הרבה בלבול כמו העולם של השקעות ופיננסים, חובה לקחת מדריך, מישהו שכבר עשה את הדרך.

במסע שלי לחופש כלכלי, זכיתי למצוא מנטור לפיננסים והשקעות הכי טוב והכי משתלם שיש.

לעולם לא פגשתי את המנטור שלי. יש לנו יחסים של 28 שנה דרך האינטרנט.

הmotley fool (שוטי שוק ההון) הינו אתר אינטרנט של אנשים פרטיים מהשורה, מחוץ לוול סטריט, שמספק מידע פיננסי שמראה לנו איך לחיות בתוך האמצעים שלנו, לחסוך ולהשקיע בשוק ההון.

שרות המנויים נותן המלצות ומעקב אחרי השקעות במניות של חברות שמונפקות בבורסות של ארצות הברית. הם ממליצים על חברות מובילות מכל העולם, כולל חברות ישראליות.

לשרות הזה אני משלם פחות מעשרה דולר בחודש.

לפני שפגשתי את המוטלי פול עברתי אצל יועצים פיננסים "מומחים" רבים במשרדים מפוארים ולבושים בחליפות ועניבות איטלקיות. נציגי בנקים האלו רק בלבלו אותי , ובסופו של דבר איבדו לי מלא כסף. היום אני שמח לשלם למוטלי פול כל פרוטה על המידע הזה שמסדר לי את החיים ומאפשר לי להיות עצמאי ומועצם.

הדגש שלהם הינו על השקעה לטווח ארוך. המוטו שלהם הינו "לחנך, לשעשע ולהעשיר" והחזון שלהם הינו: "לעשות את העולם יותר חכם, יותר שמח ויותר עשיר".

אני משתמש בכלי המעקב שלהם, טבלה שנקראת "scorecard" כדי לעשות סדר וארגון בכל חשבונות ההשקעה שלי. אני רושם כל קניה ומכירה בטבלה ואז מופיעות לידה כותרות של חדשות ועדכונים שרלוונטיים למניות שאני רכשתי.

השיטה הזאת מאפשרת לי להתמקד באסטרטגיה שלי. בעזרתה אני יכול כך להתגבר על הרעשים מהתקשורת לגבי מצב "השוק" והכלכלה הגלובלית ולעשות החלטות יותר שקולות בתיק ההשקעות האישי שמתאימות לחזון שלי.

המשימה של האתר והקורסים של om economics הינה להביא את המידע החשוב הזה לציבור הישראלי. לקרב את שבט האחים ואחיות שלנו פה בארץ לעולם ההשקעות במניות, ולהלך נפש של אילו שמשתמשים בכלי הזה לחיות חיים יותר מלאים, קלים ומשמעותיים ולא רק השרדותיים.

בנוסף, תוכן הקורסים והמאמרים שלנו עוסקים בחוכמה ובניסיון האישי שצברנו בתחום המודעות העצמית דרך הכלים של מיינדפולנס, בירון קייטי ויוגה. אנחנו מספקים כלים לאושר ועושר. כסף בלי שמחה לא שווה כלום, ושמחה בלי כסף זה נחמד, אבל ממש לא מספיק.

רוב בוגרי הקורסים שלנו כבר פתחו חשבון השקעות אינטרנטי חוץ בנקאי, ורכשו מנוי במוטלי פול.

פתחנו קבוצה (סגורה) בפייסבוק כדי לעזור להם עם האנגלית והמושגים החדשים. הקבוצה מהווה פורום לשאלות ודיונים על ההמלצות של המוטלי פול.

אנחנו מאמינים שעידן האינטרנט הינו הזדמנות חסרת תקדים בתולדות האנשות לשפע. כי הוא מכיל קהילה גלובלית שמאפשרת העברת מידע וכלים. אנחנו רק צריכים למצוא את האנשים הנכונים.

נשמח שתצטרפו לקהילה שלנו .

מזמינים אתכם בשמחה להרצאת יסוד הבאה שלנו,

לפרטים ,ולהרשמה הקליקו כאן

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

זמן

bottom of page