top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdanordower

הומאוסטזיס כלכלי

עודכן: 24 בספט׳ 2021


הומיאוסטזיס הוא רצון אינסטינקטיבי, ראשוני לאיזון, המאפיין כל יצור חי. הוא נחשב הכוח מאחורי התהליכים הפנימיים במערכות גופנו, שמאפשרים לנו לשרוד וגם לשגשג.

Om Economics שיטת

הינה דרך מחשבה, המתייחסת לכדור הארץ, כאל גוף כללי. גם לו יש הומיאוסטזיס משלו, או במילים אחרות, רצון מתמיד לאיזון סביבתי, ומכאן גם כלכלי. בגישה כזו יש מקום לרגשות כמו אכפתיות לאיכות הסביבה, שאינם סותרים את רצוננו לחופש כלכלי.

קבלת הפחדים שלנו לגבי העתיד, ועבודה מולם ואיתם, היא גישה יותר ריאלית מאשר להפוך לאטומים וקשים, כשהמדד שלנו הוא רק אושר פרטי או תשואה, ושישרף העולם..

האיזון שאנו מבקשים ותחושת הסיפוק שמלווה אותו, הוא תוצאה של הבנה וחכמה, יותר מאשר כמות האפסים אחרי המספר שיש לנו בבנק. בסופו של דבר, אותה הבנה גם תביא את המספרים.

הכוח שיש לנו כצרכנים מעצב את אופיו וצורתו של עולמנו. אם אנשים לא היו קונים נשק, בשר, או קולה בבקבוקי פלסטיק - אף אחד לא היה מייצר אותם.

ב-Om Economics אנחנו מאמינים שהרצון לאיזון כלכלי הוא גורם אינטגרלי בהתפתחות שלנו ושל העולם כולו. הרצון הזה מניע אותנו ליצור אורח חיים מאוזן: חיים מלאי משמעות, רווחה, פתרונות תחבורה, שמירה על הסביבה, זמן למשפחה, זמן לפעילות פיזית, זמן לעסוק בדברים שאנחנו אוהבים, וזמן ליצירה ואמנות. אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לממן את הרצונות האלו, בלי להתפשר על הערכים שלנו. כי לא תצמח לנו שום תועלת, אם נהפוך מיליונרים בזה שנהרוס את העולם.


רוצים ללמוד את השיטה ?

אתם מוזמנים לפגישה אישית

"לממן את חייך בחוכמה".


195 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

זמן

bottom of page