top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdanordower

גישה כלכלית/פילוסופית לחיים

עודכן: 6 ביוני 2019

שיטת Om Economics אינה תוכנית להתעשר בן לילה, "get-rich-quick-scheme", למרות שזה גם יכול לקרות. זו גישה כלכלית/פילוסופית לחיים, שעובדת עם מה שיש: החוקיות של שיטת הכלכלה העולמית בה אנחנו נמצאים היום - כלומר הקפיטליזם, בין אם אוהבים אותו או לא.

שיטת Om Economics מבררת, ממיינת ומאתרת את האלמנטים החיובים שיש בשיטה הקפיטליסטית. אחר כך היא מנגישה ומגישה אותם, כך שכל בן אדם (המשתתף ממילא בכלכלה הנוכחית) - ברגע שמקבל את המידע הנכון ומיישם אותו - יהיה מסוגל לצאת לחופש כלכלי ולהגשים חלומות.

שיטת om economics לא באה להחליף את המשרה או את העסק הנוכחי שלנו, אבל היא כן יכולה לזרז את התהליך של יציאה לפנסיה או השגה של מצב כלכלי המאפשר לי לבחור כמה אני רוצה לעבוד. זאת אומרת היא תאפשר לנו יותר זמן לעסוק בדברים שאנחנו ממש אוהבים.

היא מלמדת אותנו שההפרש החיובי בין ההכנסות וההוצאות של משק הבית שלנו הוא המפתח לחופש כלכלי. אם משקיעים את ההפרש הזה באופן מתמיד ועם חשיבה וכוונה, אנחנו עולים על המסלול לחופש כלכלי.

השלב ראשון של השיטה הוא בכלל להבין כמה אנחנו מוציאים, ולוודא שאנחנו מוציאים פחות כסף ממה שאנו מכניסים. רק אז נוכל להשקיע את ההפרש הזה באפיק שיביא לנו הכנסה פסיבית.

כשאנחנו אומרים "משק בית" אנחנו מתייחסים לשורה התחתונה של המחיה היומיומית. לא משנה אם אנחנו רווקים או בעלי משפחה, שכירים שמתפרנסים ממשכורת, או עצמאיים שמתפרנסים מרווחי העסק שלנו.

כי בסופו של דבר, כל המאמצים שלנו הם כדי לוודא שאנחנו יכולים לממן את אורח החיים שאנו בוחרים בו.

שיטת Om Economics תקנה לנו כלים כדי לממן את חיינו בחוכמה.


רוצים ללמוד את השיטה ?

אתם מוזמנים לקורס "לממן את חייך בחוכמה".

לפרטים והרשמה הקליק/י כאן.


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

זמן

bottom of page