top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdanordower

האם את/ה משקיע פסיבי או אקטיבי?

עודכן: 6 ביוני 2019



כל מי שעובד כשכיר או עצמאי ומחזיק קרן השתלמות או קרן פנסיה, משקיע באופן פסיבי. הוא משלם דמי ניהול לחברת ביטוח או גוף פיננסי, שאמורים להגדיל את כמות כספנו. הם עושים את זה באמצעות קרנות וסלים של אלפי מניות ואגרות חוב.

כמשקיעים פסיביים אנחנו לא מחליטים באיזה אפיקים אנו משקיעים. במקרה הטוב אנחנו מחליטים באיזה דרגה של השקעות אנחנו מעוניינים, סיכון נמוך או גבוה.

ה-day-traders - סוחרים יומיים - הינם משקיעים אקטיביים - הם מסתכלים בגרפים ועושים מאות פעולות ביום' בלי קשר לאיכות החברה לטווח ארוך.

אבל יש גם סוג אחר של משקיעים, שחוקרים חברות וקונים נכסים ומחזיקים אותם לטווחים יותר ארוכים. אלה מסתכלים על תשואה והחוזק הכלכלי של החברה, אבל לא כל כך משנה להם מה המוצר של אותה חברה. הם ישקיעו בחברות של ריסוסים כימיים וכלי נשק, בדיוק באותה מידה שהם ישקיעו בחברה שמפתחת אנרגיה חלופית. העיקר לגרוף עוד ועוד רווחים.

ב-Om Economics אנחנו מכנים את עצמנו משקיעים "פרואקטיביים". אנחנו רוצים לקחת חלק בחיינו הכלכליים וליצור עולם שיכול לתמוך ברצונות שלנו. אנחנו מבינים שצריכים תזרים כסף, כדי לחיות חיים עם משמעות. אבל אנחנו מחפשים מקורות של התזרים הזה במניות בודדות של חברות, המפתחות מוצרים שמשפרים את איכות חיינו על פני כדור הארץ, ולא הורסים אותה.

קני המידה שלנו להשקעה טובה, הינם מורכבים מרווחיות מצד אחד, ומצד שני התחדשות וטכנולוגיה עם חזון לעולם יותר טוב, לנו וילדינו.

האם זה שווה את המאמץ ללמוד את השיטה? אנחנו מאמינים שכן. כי אם אין לנו זמן בכלל לטפל בעתיד שלנו, זה סימן שאנחנו בורחים מהמציאות הכואבת, ורק עסוקים בהישרדות וכיבוי שרפות. וזאת לא דרך אפקטיבית להתקיים.

בOm Economics אנו בונים תשתיות שמספקות למידת דרך אפקטיבית, המותאמת לכל אחד. כדי שיוכל לממן את חייו בחוכמה בלי להרוס אותם. מצד אחד אנחנו לומדים על העולם שלנו והאתגרים הסביבתיים וחברתיים שעומדים מולו ולוקחים בחשבון את האחריות שיש לנו כצרכנים ומשקיעים, ומצד שני אנחנו מכירים בזכותנו להתקיים בעולם הזה בשפע, בבריאות, ובשמחה, ללא אף סתירה.

שיטת Om Economics היא חגיגת חיים - כלכלית וקיומית, המקום בו רוקדים על כל החתונות!


רוצים ללמוד את השיטה ?

אתם מוזמנים לקורס "לממן את חייך בחוכמה".

לפרטים והרשמה הקליק/י כאן.


43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

זמן

bottom of page