top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdanordower

ירושה

עודכן: 6 ביוני 2019


אני מתמיד בהשקעות והתוכנית הפיננסית שבניתי לעצמי באמצעות הכלי - מסמך השפע שפיתחתי - מסיבה אחת: אני עושה את זה בשביל הילדים שלי.

כמו כל הורה, אני רוצה לתת הכל לילדים שלי. אוכל אורגני בריא, חינוך איכותי, סביבה תומכת והרבה חוויות בונות שיוצרת זכרונות מעצימים.

כדי לספק את כל הדברים האלו כמובן שצריך כסף, אבל בעיקר צריכים זמן.

ידעתי שאם אהיה כל הזמן עסוק בקריירה שלי, עם המחשבה המצדיקה את עצמה, שהשעות הארוכות והזמן בנסיעות הם מה שיאפשרו לילדים שלי חיים טובים, אני ארגיש שפספסתי את מטרת חיי. ובנוסף ארגיש קורבן.

תודה לאל, אנחנו בעידן האינטרנט, הפיתוח הכי משמעותי לאנושות אחרי הדפוס. ידע הוא כוח. הוא מה שמאפשר לי שתי ציפורים במכה אחת: זמן להיות עם הילדים, וכסף כדי לממן את כל הדברים שאני רוצה לתת להם.

אני שם לב שהרבה הורים מסביבי קונים בית ועובדים קשה כדי לשלם את המשכנתא בעודם אומרים "שיהיה לנו מה להשאיר לילדים".

למרות שזה באמת מרדף חשוב, לדעתי ירושה שווה יותר מאשר בית היא הדוגמה אישית, איך אנו חיים את חיינו. השמחה הקורנת מתוכנו לעבר ילדינו כשאנחנו מחוברים לחזון שלנו, והידיעה שאנחנו בדרך הנכונה (לנו) להגיע לנחלה.

שיטת Om Economics הינה יוזמה שיתופית של חברים ומשפחה.

אני עובד באופן מרוכז לבנות את האתר והקורס "אמנות ההחלטות " בשיתוף פעולה עם שרון, הורה שותפה בכיתה של בני יהלי, גיסי גיא, ואמי אומה שגם עוזרים עם הטקסטים והתוכן. אשתי וילדיי מספקים לי תמונות שיוצרות את האווירה המשפחתית.

אתמול בלילה, כשמסך המחשב היה, כמו תמיד בתקופה הזאת, פתוח על תוכנת העורך של וויקס, בני מנו בן ה-16, הנמשך באופן טבעי לטכנולוגיה ומסכים, התיישב בשולחן העבודה שלי והתחיל לקרוא את המאמר - הסיפור של "Om Economics".

נחת כזו לא זכרתי. השקעתי את כל חיי, ובמיוחד בזמן האחרון באופן אינטנסיבי לרגע הזה. התקווה שהאתר יהווה את הפורמט, האמצעי להגיש את האוצר הזה שנקרא ידע, לילדי בני דור הטכנולוגיה והמדיה חברתית, נתנה לי את הכוח להתמיד בעשייה. והנה הגיע הרגע.

אם הוא יפנים ויבצע את המידע הנמצא באתר, יש לו את כל הכלים להקים בית בישראל, משפחה ולהתפרנס בכבוד וביצירתיות. אני את שלי עושה, המורשת קיימת.

הוא נרשם לאתר והשאיר תגובה הראשונה לבלוג, שאני עובד אליו כל כך קשה..

"בהצלחה, אבא, נהניתי מאוד לקרוא את מה שאתה כותב, תמשיך כך"

ההשקעה בידע, והרצון להעביר את זה הלאה היא בהחלט ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיי.

רוצים ללמוד את השיטה ?

אתם מוזמנים לקורס "לממן את חייך בחוכמה".

לפרטים והרשמה הקליק/י כאן.

91 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

זמן

bottom of page